poniedziałek, 16 lutego 2015

Minialbum

Albumik powstał dość dawno dla mojej mamy, bohaterki "Miłości w podróży".
Podstawę tworzy maleńka baza akrylowa, która z założenia miała mieścić się i nie zawadzać w damskiej torebce :)
Ze względu na gabaryty ma niewiele dodatków, a główne zdobienia stanowią wzory z plam wykonanych tuszami alkoholowymi.
Jest to jedna z prac, których nie zamierzałam zamieszczać na blogu... Troszkę nie mój klimat, nie moje kolory i efekt końcowy, jakby nie mój... Wzięłam jednak do siebie słowa Kasi - Czekoczyny, która dodała mi odwagi pisząc: "Nie ma się czego wstydzić, nie zawsze wszystko musi być wymuskane. :)". Na szczęście uśmiech mamy przebija się przez wszystkie strony albumu :) 











4 komentarze:

  1. Świetnie ozdobiona baza i cały albumik cudny, kolorowy, tak jak lubię i idealna ilość dodatków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzruszająca taka pamiątka. Emocje w ładnej kapsułce :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie ciepłe słowa :)